...ako píšete.
Divácke hodnotenie na csfd sa veľmi často, neraz stotožňuje s recenzentami, recenzentmi filmov.
Čo sa týka akejsi kontroverznosti - neviem prečo a v čom by mal byť film Pomaľované vtáča kontroverzný. Priznám sa, že toto nálepkovanie pre mňa nemá žiadny zmysel. A už vôbec nie v súvislosti s nejakým marketingom, ktorý má ľudí nasilu lákať do kina.
ze vyvolava obrovsku polaritu v jeho hodnoteni. Niekto to chape len ako nasilie, ini v tom vidia filozoficky odkaz a rozmanitost zivota. Tych bodov je urcite vela.
- obával som sa, že pojem "kontroverzný" použijete len ako nejakú neurčitú nálepku, pretože dnes je veľmi "módne a moderné" všeličo, čo nevieme jasne pomenovať, označiť za kontroverzné.
- kedysi nekompromisný a pravdivý hlavne hudobný kritik - je pre mňa nepríjemne prekvapujúca prázdna vata. Koho zaujíma, koľko stojí v nejakom pražskom kine popcorn a cola? Jan Rejžek píše aj toto, citujem ho: "Mimochodem proč a kdo ho zahrabal až po krk do bahna, což je obraz užitý i na filmovém plakátě?" Ak Jan Rejžek nepochopil, prečo miestna, dedinská "čarodejnica" zakopala chlapca - "diabla a prekliatie, ktoré prišlo do dediny" po krk do zeme, tak sa ani nečudujem, že nepochopil celý film.
Vybrali ste si s jeho komentára to najmenej podstatné.
Mňa ten film vyslovene nudil. Keď totiž zachytím snahu niečo mi tlačiť do hlavy, odosobním sa od deja a vidím iba striedanie obrázkov. Alebo som už možno unavený z neustáleho opakovania hrôz vojny tým, ktorí to vôbec nepotrebujú.
Kontraverzny je v tom
Takéto zdôvodnenie prijímam -