reklama

Prečo podporujem domácu kultúru(?)

•  Na prelome apríla a mája 2021 som podporil vydanie niekoľkých našich nových albumov, kníh aj pripravovaných koncertov. •

Písmo: A- | A+
Diskusia  (17)

 Na prelome apríla a mája 2021 som podporil vydanie niekoľkých nových albumov, kníh aj koncertov, ktoré nahrávajú, píšu alebo pripravujú naši - slovenskí umelci a umelkyne, tvorbou aj popularitou presahujúci hranice Slovenska vo všetkých okolitých krajinách. Stále je čas - ich tvorivé ambície, opreté nielen o talent a o prirodzené cítenie Srdcom na pravom mieste, ako vravievame, môžete s dobrým pocito podporiť aj vy. 
 Jano Svetlan Majerčík patrí medzi veľmi známych, populárnych ľudí - medzi skutočné Osobnosti Liptova. Rodák z Východnej, žijúci v Liptovskom Mikuláši - Závažnej Porube.  

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

• Pretože sa mi Janka Svetlana Muzika aj Texty a Básne a Jeho Vystupovanie páčia, podporil som ho . Takéto Start-Up-y sa mi páčia, pretože Človek vie do čoho ide a nechytá za cjvost povestnú Mačku Za Fúzy-ská. Toto je Start~Lab - niečo, čo sa mi páči. Preto som sa rozhodol, že si spravím Start~Lab. Jeho názov aj cieľovú sumu s výberom darčekov, ktoré za to budú stáť, zverejním čoskoro. Na začiatok aspoň zopár z viacerých fotografií, ktoré v knižke určite či asi ponúknem - spolu s knihou. 

Obrázok blogu
Obrázok blogu
Obrázok blogu
• Vyšné Nemecké, 4. V. 2021, 13:59 hod. •
• Vyšné Nemecké, 4. V. 2021, 13:59 hod. • (zdroj: • Copyright © Foto: Andrej Bán - Copyright © N Press s.r.o. •)

 • Denník N - Andrej Bán --- link. • 
  •  Čiernobiele Farebné Songy & Piesne: •

 •  Najnovšie Start~Lab projekty, ktoré som už podporil:  •
 Start~Lab Projekty: Na ceste nie sú sami. Ukážme im to. 
 Start~Lab Projekty 1986. Viac/menej Ne/vážne 3. 
 Start~Lab Projekty 1967. Vydanie knihy Posledné storočie - Pátranie po archách. 

SkryťVypnúť reklamu
reklama

 • Myšlienka z Laboratórií Nocí A Dní: •
  .m. D. ~ Plody smútkov, depresií a šialenstiev. •

Martin Droppa

Martin Droppa

Bloger 
Populárny bloger
  • Počet článkov:  816
  •  | 
  • Páči sa:  3x

Novinár, reportér, fotoreportér s viac než 35-ročnou praxou: Liptov, SME, Hospodárske noviny, Formát, .týždeň; prevažne "na voľnej nohe." Mám rád literatúru, film, umenie, hudbu, prírodu, históriu II. svetovej vojny, objavovanie, Francúzsko, Poľsko a Sever. Som veľmi veľkým fanúšikom skupinyPink Floyd --- link.Na SMEblog blogujem od 2. 9. 2016.Žijem v Liptove.Kontakt: droppa.martin zavináč gmail.comMôj blog na webe Denníka N:Martin Droppa - Blog N --- link.Nájdete ma i v sieti Facebook:Martin Droppa --- link.Autor mojej profilovej fotografie:© Foto: Matúš Mydliar. Zoznam autorových rubrík:  fotografie ~ reportáž, žánrovéfilmy a kinematografiahudbafotografienezaradenévýtvarné umenieliteratúrasúkromnémoja poézianovinárske žánremoja próza

Prémioví blogeri

Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Pavol Koprda

Pavol Koprda

9 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu