reklama

Veľký Deň radostného šťastia

•  Bol skorý večer upršaného štvrtkového dňa minulého týždňa, keď mi cinkla - ako zvon na veži - správa, že či som doma. Bol som doma.  •

Písmo: A- | A+
Diskusia  (10)

• Písal mi priateľ Kongen, oznamujúc: 'Došiel balík priamo od Nicka. Si doma?' Radostne a veľmi som sa potešil: 'Jo, jo, jo, jo! Konečne! dlhé čakanie sa skončilo, ovocie radosti je tu!' Aby ste vedeli, o čo ide, vysvetlím, veriac, že moja radosť spraví radosť aj vám, pretože radosti je toľko, že sa o ňu treba deliť. Preto sa s radosťami delím. 
 Určite dobre viete, že som veľmi veľkým i veľmi vysokým fanúšikom Nadpozemsky Geniálnej skupiny Pink Floyd a celej jej tvorby, aj sólovej tvorby jej členov. S tým je veľmi úzko spojené aj zberateľstvo. Okrem kompletných diskografií Geniálnej skupiny Pink Floyd a všetkých jej členov mám aj viaceré predmety: plagáty, vstupenky z koncertov, suveníry, knihy a katalógy, koncertné programy i vzácnosti - napríklad plagát z moskovského koncertu Géniov, video z môjho stretnutia s pánom prezidentom Václavom Havlom a s Davidom Gilmourom, Ricom Wrightom a Nickom Masonom., aj krásne podpísanú vstupenku na strahovský koncert Géniov v roku 1994, vrátane podpisu pána prezidenta. Teraz je dôležitý Génius Nick Mason. 
  • Nick Mason's Saucerful Of Secrets Live At The Roundhouse  (3:10 minúty). •

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

• Pred niekoľkými mesiacmi som si, prostredníctvom priateľa Kongena, objednal limitovanú kolekciu, obsahujúcu CD, DVD a Blu-ray, dokumenty z londýnskeho z úžasného koncertu skupiny Nick Mason's Saucerful Of Secrets vThe Roundhouse (2018). To asi najdôležitejšie: v kolekcii mi prišla nielen veľká magnetka s emblémom koncertného turné, ale aj paličky Génia Nicka s jeho podpisom a tiež plagát s fotkou z koncertu - a ten je vyzdobený originálnymi podpismi Génia Nicka a všetkých členov jeho skupiny. Získal som tak niečo asi v prvenstve na Slovensku a súčasne tretí originálny podpis Génia Nicka do zbierky. Chýba mi už len podpis Génia Rogera Watersa... Verím, že pribudne do pinkzbierky 

SkryťVypnúť reklamu
reklama
•  Obsah Krabičky Radosti od Génia Nicka. •
• Obsah Krabičky Radosti od Génia Nicka. • (zdroj: • Foto: © Martin Droppa •)
• Obsah Krabičky Radosti od Génia Nicka. •
• Obsah Krabičky Radosti od Génia Nicka. • (zdroj: • Foto: © Martin Droppa •)
• Obsah Krabičky Radosti od Génia Nicka. •
• Obsah Krabičky Radosti od Génia Nicka. • (zdroj: • Foto: © Martin Droppa •)

• A tak si spokojne sedím a bubnujem paličkami z krabice plnej radosti, šťastia a spokojnosti, v rytme oddaného Srdca verného fanúšika. A pomaly skladám svoje spomienky na moju históriu s Geniálnou skupinou Pink Floyd a s jej členmi - Géniami. 
• Ďakujem priateľovi Kongenovi za pomoc a za radosť, ktorú mi opäť 'spôsobil,' dal. 
•  súvisiace články: 
• Tajomstvo pre jedno oko a dve uši (SME blog) --- link. •
• Kto hudbou rozsvietil lucernu? (SME blog) --- link. •
• old floyd odporúča: •
• Pink Floyd Fanklub CZ --- link. •

Martin Droppa

Martin Droppa

Bloger 
Populárny bloger
  • Počet článkov:  816
  •  | 
  • Páči sa:  3x

Novinár, reportér, fotoreportér s viac než 35-ročnou praxou: Liptov, SME, Hospodárske noviny, Formát, .týždeň; prevažne "na voľnej nohe." Mám rád literatúru, film, umenie, hudbu, prírodu, históriu II. svetovej vojny, objavovanie, Francúzsko, Poľsko a Sever. Som veľmi veľkým fanúšikom skupinyPink Floyd --- link.Na SMEblog blogujem od 2. 9. 2016.Žijem v Liptove.Kontakt: droppa.martin zavináč gmail.comMôj blog na webe Denníka N:Martin Droppa - Blog N --- link.Nájdete ma i v sieti Facebook:Martin Droppa --- link.Autor mojej profilovej fotografie:© Foto: Matúš Mydliar. Zoznam autorových rubrík:  fotografie ~ reportáž, žánrovéfilmy a kinematografiahudbafotografienezaradenévýtvarné umenieliteratúrasúkromnémoja poézianovinárske žánremoja próza

Prémioví blogeri

Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

19 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

73 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu