reklama

Špinavosti komunálneho kandidáta

• Do komunálnej politiky sa chce dostať kdekto. To je právo každého. Ale, myslím si, že by nemali mať snahu vstúpiť do nej ľudia nenávistí, vulgárni, vyhrážajúci sa i fyzickými útokmi. •

Písmo: A- | A+
Diskusia  (14)

 Aj v našom mestečku, v Liptovskom Hrádku, to začína pomaly pod pokrievkou na hrnci komunálnych volieb 2018 bublať, vrieť. So zdesením, hrôzou aj s pohoršením som sa dozvedel (a mám o tom dôkazy), že do samosprávneho orgánu Mesta Liptovský Hrádok kandiduje aj osoba, ktorá sa inej osobe v tomto na pohľad pokojnom meste vyhráža - aj fyzickym útokom(!), ohovára ju, vyjadruje sa o nej lživo a s posmešným dešpektom a pohŕdaním - a na záver neváha otvorene skríknuť "Na Stráž." Predpokladám, že celou záležitosťou sa už asi zaoberajú aj naše orgány činné v trestnom konaní - preto bližšie nešpecifikujem ani vek ani pohlavie tejto osoby a neuvádzam ani to, na aké posty kandiduje, aby som nemaril, neovplyvňoval prípadné vyšetrovanie. Dodám len, že nejde o osobu kandidujúcu za stranu Kotleba - Ľudová strana Naše Slovensko. Myslím si, že osoba, o ktorej je reč v tomto článku, sa spozná a bez odkladov ihneď zo svojej kandidatúry odstúpi. 
  Týmto ju k tomu otvorene a verejne vyzývam - odstúpte z kandidátky! 

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou
• Ilustračná fotografia - ponižovanie Žida na ulici slovenskými gardistami počas II. svetovej vojny. •
• Ilustračná fotografia - ponižovanie Žida na ulici slovenskými gardistami počas II. svetovej vojny. • (zdroj: • Zdroj: Slovenské národné múzeum - Múzeum židovskej kultúry / www.edah.sk •)

 O čo ide? Osoba, ktorá kandiduje v meste Liptovský Hrádok, sa o inej osobe v meste dlhé roky žijúcej a pracujúcej (ktorá ale v komunálnych voľbách 2018 nekandiduje - takže nijako tú osobu "neohrozuje") verejne verbálne vyjadila, a napokon tak spravila aj neanonymne písomne - dehonestujúco, urážlivo, rasisticky, extrémisticky a došlo aj na vyhrážanie sa fyzickou silou, útokom. Vo vyjadreniach tejto osoby na adresu osoby napadnutej (našťastie nie fyzicky - ale od slov nebýva k činom, bohužiaľ, ďaleko) nájdeme i takéto slová, slovné spojenia, vety, citujem: "...z tej tvojej vysratej česko židovskej Papule,..." "...ti taku jebnem, že tvoja priblbla zidovska hlava..." "Ty hajzel." "Zmizni so Ctou." "Na Stráž. Chod sa pozriet na židovsky cintorin." A tak ďalej. 
 Prečo o tom píšem? O niečom, čo vzniklo ešte na jar roku 2018 a čoho som bol, nielen ja sám, svedkom? Nie, netýka sa to priamo mňa osobne - nie som tým, koho takto oná osoba napadla, napáda a takto sa o mne vyjadruje. Píšem o tom verejne pre celé Slovensko - a napokon aj pre moju širokú čitateľskú obec v zahraničí, preto, lebo s niečím takým nesúhlasím, rázne proti tomu protestujem, niečo také sa mi z mysli, z duše, zo srdca bridí, protiví a je mi z toho zle. A nechcem aby takáto osoba nedajboh zastupovala záujmy občanov, dokonca legitímne, na základe volebných výsledkov. Nechcem ani sedieť v jednej miestnosti, kde sa stretáva poslanecký zbor liptovskohrádockej samosprávy, s takouto osobou - samozrejme, ak ma občianky a občania demokraticky vo voľbách zvolia za mestského poslanca. Mám svoju česť, hrdosť, svoje zásady empatie a aj zmysel pre pravdu. 
  Preto ešte raz dôrazne vyzývam a žiadam onú osobu - odstúpte z kandidátky!  
 Zdalo by sa, že mestečko Liptovský Hrádok je pokojné, že v ňom žijú ľudia milí a priateľskí. Áno, mestečko je pokojné, pekné a malebné, príjemné pre domácich aj hostí ktorí do neho zavítajú. Ale, bohužiaľ, žijú v ňom aj takí ľudia, ktorí sa neštítia podlostí, urážok, dokonca vyhrážania sa - a to bez akýchkoľvek dôvodov. Napokon - na to aby sa niekto niekomu vyhrážal, urážal ho, ponižoval - tak na to ani dôvody byť nemôžu. Rozumný, dobrý, čestný, spravodlivý, úprimný človek takéto dôvody mať nemôže. A ak sa takto verejne správa a vyjadruje sa - tak čo je to za človeka? Osoba s takýmto zmýšľaním a s myšlienkovými pochodmi má zastupovať všetkých občanov a aj ich reprezentovať? Tak to vari nie! Musím ešte dodať, že oná osoba (zatiaľ) nijako neohrozuje mňa, ani v zmysle, že by mi "brala" voličské hlasy a podobne. A ja o voličský hlas tej osoby nestojím. 
 Som nezávislým kandidátom na poslanca Mestského zastupiteľstva v Liptovskom Hrádku v komunálnych voľbách 2018, a to s podporou koalície strany Sloboda a Solidarita a hnutia Obyčajní Ľudia a Nezávislé Osobnosti. Jednou z mojich predstáv a cieľov je i to, aby sme (nielen) v Liptovskom Hrádku žili v pokoji, v pokojnej a tvorivej atmosfére, v napĺňaní našich cieľov, plánov, vízií v prospech všetkých obyvateľov mesta a jeho návštevníkov. Aj v tomto duchu nie je pre mňa prípustné, aby bola v našej samospráve čo i len jediná osoba s nenávistnou, urážajúcou a vyhrážajúcou sa rétorikou, prameniacou z jej duše a z pomýleného "presvedčenia." Preto ešte raz, do tretice, na záver onú osobu verejne vyzývam: 
  Ihneď odstúpte z kandidátky v komunálnych voľbách 2018! 
 Moje predstavenie sa ako kandidáta v komunálnych voľbách 2018 - link. 
 Môj plán efektívneho boja s nelegálnymi skládkami (aj) v Liptovskom Hrádku - link. 
 O tom, ako si konštruktívne predstavujem propagáciu Liptovského Hrádku - link. 

Martin Droppa

Martin Droppa

Bloger 
Populárny bloger
  • Počet článkov:  816
  •  | 
  • Páči sa:  3x

Novinár, reportér, fotoreportér s viac než 35-ročnou praxou: Liptov, SME, Hospodárske noviny, Formát, .týždeň; prevažne "na voľnej nohe." Mám rád literatúru, film, umenie, hudbu, prírodu, históriu II. svetovej vojny, objavovanie, Francúzsko, Poľsko a Sever. Som veľmi veľkým fanúšikom skupinyPink Floyd --- link.Na SMEblog blogujem od 2. 9. 2016.Žijem v Liptove.Kontakt: droppa.martin zavináč gmail.comMôj blog na webe Denníka N:Martin Droppa - Blog N --- link.Nájdete ma i v sieti Facebook:Martin Droppa --- link.Autor mojej profilovej fotografie:© Foto: Matúš Mydliar. Zoznam autorových rubrík:  fotografie ~ reportáž, žánrovéfilmy a kinematografiahudbafotografienezaradenévýtvarné umenieliteratúrasúkromnémoja poézianovinárske žánremoja próza

Prémioví blogeri

Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu