reklama

jedna báseň

• • • ne(s)pokoj(ný) • • •

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

ne(s)pokoj(ný)
Vietor sa zdvíha na nohy
ženie pred sebou Nepokoj
dom zachvátili plamene

 blázon sa chichoce
 chrapľavým, potrhaným smiechom
 okolo seba vypľúva
 močku z najlacnejšieho tabaku

kde je ten kásny čierny Pes
ktorý ma vítal ráno, ešte dnes
na konci zelenej záhrady
kde ma vždy pozdravil?

po nociach píšem básne
sú to len slová temné - jasné
na ktoré Mesiak svieti
sú ako dospelé deti
nechcené - a predsa vlastné

prstami kráčam po mapách
prasklinami - puklinkami na stenách
putujem tadiaľ, kadiaľ smiem
ty o tom vieš & ja to viem
kde sú tie mapy, ktoré vlastní Strach

 blázon sa rehoce
 chrapľavým, roztrhaným smiechom
 stojí vedľa teba
 a pľuje na dlažbu sliny chichotu

v malej miestnosti
trepú sa nočné motýle
nikto ich ešte nevidel
ich let je neistý
vrážajú okolo, do stien
mapu Strachu im ukážem

dokým vanie Vietor
dovtedy oheň horí
plamene blčia do výšok
každý z nás vie to
že na pobrežiach morí
v sypkom piesku horí
jasný plameň jantárový

Vietor dovial
posledné tri sekundy
môjho života
zastali
 (28. jún 2018)

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou
Obrázok blogu
(zdroj: Foto: mARTin droppa)
Martin Droppa

Martin Droppa

Bloger 
Populárny bloger
  • Počet článkov:  816
  •  | 
  • Páči sa:  3x

Novinár, reportér, fotoreportér s viac než 35-ročnou praxou: Liptov, SME, Hospodárske noviny, Formát, .týždeň; prevažne "na voľnej nohe." Mám rád literatúru, film, umenie, hudbu, prírodu, históriu II. svetovej vojny, objavovanie, Francúzsko, Poľsko a Sever. Som veľmi veľkým fanúšikom skupinyPink Floyd --- link.Na SMEblog blogujem od 2. 9. 2016.Žijem v Liptove.Kontakt: droppa.martin zavináč gmail.comMôj blog na webe Denníka N:Martin Droppa - Blog N --- link.Nájdete ma i v sieti Facebook:Martin Droppa --- link.Autor mojej profilovej fotografie:© Foto: Matúš Mydliar. Zoznam autorových rubrík:  fotografie ~ reportáž, žánrovéfilmy a kinematografiahudbafotografienezaradenévýtvarné umenieliteratúrasúkromnémoja poézianovinárske žánremoja próza

Prémioví blogeri

Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu